Det opplyses i en melding torsdag.
Selskapet meldte onsdag at de skulle gjennomføre emisjonen.
«Nettoprovenyet vil styrke selskapets kapitalbase og vil bli brukt til å finansiere strategiske oppkjøp, først og fremst innenfor Online rubrikk- segmentet. Selskapets overordnede strategi står fast; fortsatt vekst innenfor Online rubrikk, å utvikle mediehus i verdensklasse og å utnytte digitale økosystemer for å stimulere tilknyttede vekstkonsepter. Selskapet bygger opp sin teknologiportefølje og kompetanse for å være i stand til å ta ut det fulle potensialet for synergier på tvers av alle forretningsområder», heter det.
Schibsteds hovedeier Blommenholm Industrier kjøpte aksjer for 100 millioner kroner.
SEB og Goldman Sachs var tilretteleggere av emisjonen.
(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.