Lånte «triks» fra private equity-bransjen – fikk tosifret vekst

Oppsiktsvekkende omorganiseringsgrep har vært gull verdt for det internasjonale kommunikasjonsbyrået Hill+Knowlton Strategies.

– Det er viktigere enn noen gang å kunne endre seg etter behov. Vi kaller det for «Always in Beta». Kundene endrer seg, markedet endrer seg og etterspørselen endrer seg, sier Lars Erik Grønntun i Gambit Hill+Knowlton. Foto: Thomas T. Kleiven
– Det er viktigere enn noen gang å kunne endre seg etter behov. Vi kaller det for «Always in Beta». Kundene endrer seg, markedet endrer seg og etterspørselen endrer seg, sier Lars Erik Grønntun i Gambit Hill+Knowlton. Foto: Thomas T. Kleiven
Publisert 18. December 2016, kl. 19.00Oppdatert 18. December 2016, kl. 19.00
Hill+Knowlton StrategiesLars Erik GrønntunOmorganiseringLedelseJan Ketil Arnulf