Egmonts digitalredaktør Audun Giske sier til Medier 24 at innsparingen neppe kan gjennomføres uten nedbemanning.
– Klikk.no har vært et veksteventyr og en suksess fra dag én. Samtidig har vi nå et behov for å spisse satsingen, bli tydelig på hva Klikk.no, Kvinneguiden og de andre merkevarene i Klikk-universet skal være, sier Giske.
I dag jobber det rundt 40 personer i nettavisen.
Samtidig planlegger Egmont å øke sine digitale inntekter gjennom en ny nettbasert løsning for mediehusets magasiner. Dette vil være en abonnementstjeneste der man betaler for tilgang til alle magasinene.
Det er imidlertid ikke aktuelt å innføre brukerbetaling for Klikk.no, ifølge digitalredaktøren.
Les også: Familieselskap skylder 150 mill.
– Du må tørre å si at du er dritgod
- Boligtallene er nok en grunn til rentekutt
Se DNtv:
Skal doble salget i Norge:
(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.