Spiegler spår at medielandskapet kommer til endre seg mye de neste ti årene, skriver Dagens Næringsliv i dag. Blant annet mener hun Facebook er borte.
- Alle sosiale medier av denne typen går gjennom en livssyklus med vekst, dominans og fall. Jeg tror Facebook også har en slik kurve - det tar bare lengre tid. Før var Facebook gøy. Nå synes jeg bare det er kjedelig, sier Spiegler til avisen.
Hun mener ti år er et svært lang tid i et digitaliseringsperspektiv og tror derfor at mange andre medier også kommer til å forandre seg.
- Flere medier kommer til endre seg mye, plattformene kommer til å smelte sammen. Ulike medier kommer til å jobbe med individualisering og tilpasning på ulike måter og video kommer til å være integrert i alle mediekanaler, spår hun.
Les også:
- De har ødelagt en 26 år lang karriere (Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.