Drev kappløp om gatehjørnene: Nå må kaffebarene be gårdeierne om husleierabatt

Espresso House red en suksessbølge og ble på få år Norges største kaffebarkjede. Så kom nedturen.

På få år har Torodd Gøystdal og Espresso House fått flere hundre ansatte og omsetning på nærmere 400 millioner. Nå justeres strategien for å møte den nye markedssituasjonen. Norgessjefen bestiller her kaffe av avdelingsleder Rebecka Johansson på Espresso House på Majorstuen.
På få år har Torodd Gøystdal og Espresso House fått flere hundre ansatte og omsetning på nærmere 400 millioner. Nå justeres strategien for å møte den nye markedssituasjonen. Norgessjefen bestiller her kaffe av avdelingsleder Rebecka Johansson på Espresso House på Majorstuen.Foto: Gunnar Lier
Publisert 12. September 2020, kl. 06.02Oppdatert 13. September 2020, kl. 09.04
Espresso HouseStarbucksJDEHandelForbruk