Dobbeltsmell for Gresvig: – Jeg er veldig skuffet

I fjor mistet Gresvig-konsernet posisjonen som markedsleder i sportsbransjen til XXL og gikk på en gigantsmell med sin netthandelsløsning.

Gresvig-sjef Pål H. Rasmussen har mistet tetposisjonen i sportsbransjen til XXL i fjor. Nå forsøker Gresvig-konsernet å slå tilbake med rendyrking av de tre kjedene G-Sport, G-Max og Intersport. Her i butikken på Aker Brygge med butikksjef Sandra Linløkken. Foto: Dagens Næringsliv
Gresvig-sjef Pål H. Rasmussen har mistet tetposisjonen i sportsbransjen til XXL i fjor. Nå forsøker Gresvig-konsernet å slå tilbake med rendyrking av de tre kjedene G-Sport, G-Max og Intersport. Her i butikken på Aker Brygge med butikksjef Sandra Linløkken. Foto: Dagens Næringsliv
Publisert 29. June 2018, kl. 19.15Oppdatert 26. July 2018, kl. 07.45
GresvigSport 1XXLBjørn Rune GjelstenG-Max