– Det er ikke noe du blir rik av, men det er noe du blir stolt av

Kolonihagen-sjef Kristina Finne tok et oppgjør med premiumvarene i norsk dagligvare. Så langt har det kostet mer enn det har smakt for selskapet som ble kjøpt opp av Rema.

Fra en gul villa på Majorstuen jobber Kolonihagen-sjef Kristina Finne med å bygge nye egne merkevarer for Rema. Her er hun sammen med innovasjonssjef og bryggermester Arnt Ove Dalebø (fra venstre), salg- og markedssjef Paul Rigault og konseptutvikler Heidi Kirkeng Kvaleid (til høyre). Foto: Ida von Hanno Bast
Fra en gul villa på Majorstuen jobber Kolonihagen-sjef Kristina Finne med å bygge nye egne merkevarer for Rema. Her er hun sammen med innovasjonssjef og bryggermester Arnt Ove Dalebø (fra venstre), salg- og markedssjef Paul Rigault og konseptutvikler Heidi Kirkeng Kvaleid (til høyre). Foto: Ida von Hanno Bast
Publisert 8. February 2018, kl. 09.18Oppdatert 9. February 2018, kl. 08.25
KolonihagenRemaOppkjøpÅrsresultatOslo