Slik forbereder Norgesgruppen seg på skrekkscenario

Store norske virksomheter utarbeider skrekkscenarioer i tilfelle forretningsmodellen slår sprekker. Norgesgruppen har laget en egen arbeidsmetodikk for å unngå å bli satt på sidelinjen av internasjonale giganter.

Norgesgruppen og Kristin Bigseth har laget en arbeidsmetodikk som gjør at de skal kunne reagere raskere hvis de blir utfordret av utenlandske giganter. Her er hun sammen med Hans Huseklepp, Erik Nesse, Kristian Klavenes og Kaja Tronsgaard under et gruppearbeid om ulike fremtidsscenarioer.
Norgesgruppen og Kristin Bigseth har laget en arbeidsmetodikk som gjør at de skal kunne reagere raskere hvis de blir utfordret av utenlandske giganter. Her er hun sammen med Hans Huseklepp, Erik Nesse, Kristian Klavenes og Kaja Tronsgaard under et gruppearbeid om ulike fremtidsscenarioer.Foto: Elin Høyland
Publisert 7. April 2019, kl. 17.45Oppdatert 7. April 2019, kl. 17.45
NorgesgruppenAmazonIcaAppleVarner-Gruppen