Sportskjedene fortsatte veksten i 2021 – nytt år med heftig salg av sportsutstyr

2021 ble et nytt toppår for sportskjedene, men varemangel og lite snø har gitt en dårligere start på 2022.

– Det er mest trykk på toppturski, sier medgründer og butikksjef Jens Lager (t.v.) i Sportsmagasinet i Storgata i Oslo. Folk blitt mer og mer jålete og bevisste på farger og sammensetning av utstyret, mener medgründer og nettbutikk- og markedsansvarlig Niclas Kristiansen. Her setter de to sammen eksempler på toppturpakker.
– Det er mest trykk på toppturski, sier medgründer og butikksjef Jens Lager (t.v.) i Sportsmagasinet i Storgata i Oslo. Folk blitt mer og mer jålete og bevisste på farger og sammensetning av utstyret, mener medgründer og nettbutikk- og markedsansvarlig Niclas Kristiansen. Her setter de to sammen eksempler på toppturpakker.Foto: Gunnar Lier
Publisert 25. February 2022, kl. 17.01Oppdatert 25. February 2022, kl. 17.07
SportsbutikkerSportsutstyrDetaljhandelDetaljomsetning