Strømselskapene stuper på ny kundemåling

Med rekorddyre strømpriser og en stri strøm av kundeklager, dumper flere av de store strømleverandørene ned til bunnplassering på Norsk Kundebarometer for 2022.

– Ut ifra de sakene som har vært, og tallene fra undersøkelsen, er det klart det er utfordringer, og det tar vi på alvor, sier kommunikasjonsdirektør Jeanne Tjomsland i Fjordkraft om undersøkelsene til Norsk Kundebarometer og Forbrukerrådet.
– Ut ifra de sakene som har vært, og tallene fra undersøkelsen, er det klart det er utfordringer, og det tar vi på alvor, sier kommunikasjonsdirektør Jeanne Tjomsland i Fjordkraft om undersøkelsene til Norsk Kundebarometer og Forbrukerrådet.Foto: Paul S. Amundsen
Publisert 11. May 2022, kl. 19.05Oppdatert 11. May 2022, kl. 19.05
Strøm