Slik håper Orkla å skape nye Grandiosa-suksesser

Tannkrem-merker som blir tyggegummi og norske godteposer som eksporteres til Sverige. På denne måten vil Orkla bygge nye merkevaresuksesser.

Orklas konsernsjef Peter A. Ruzicka håper å ta en større bit av tyggegummimarkedet med lanseringen av Solidox tyggegummi. Fra før av har Orkla en solid markedsposisjon innen alt fra frossenpizza og sjokolade til hygieneprodukter. Arkivfoto. Foto: Elin Høyland
Orklas konsernsjef Peter A. Ruzicka håper å ta en større bit av tyggegummimarkedet med lanseringen av Solidox tyggegummi. Fra før av har Orkla en solid markedsposisjon innen alt fra frossenpizza og sjokolade til hygieneprodukter. Arkivfoto. Foto: Elin Høyland
Publisert 8. February 2018, kl. 09.20Oppdatert 8. February 2018, kl. 10.29
OrklaSolidoxUnileverDr GreveMøllers