Feil medisin å svekke NRK

De kommersielle aktørene klarer seg godt økonomisk med konkurransen fra NRK.

Tolkningen av våre funn er at NRKs nettinnhold ikke er i nær konkurranse med innholdet til mediene som har innført brukerbetaling. Mange av oss bruker innholdet fra NRK, og kjøper også tilgang til nyhets- og aktualitetsinnhold fra andre mediehus, skriver artikkelforfatterne. Foto: Per Thrana
Tolkningen av våre funn er at NRKs nettinnhold ikke er i nær konkurranse med innholdet til mediene som har innført brukerbetaling. Mange av oss bruker innholdet fra NRK, og kjøper også tilgang til nyhets- og aktualitetsinnhold fra andre mediehus, skriver artikkelforfatterne. Foto: Per Thrana
Publisert 18. April 2018, kl. 18.54Oppdatert 18. April 2018, kl. 19.51
NRKMedierOslo EconomicsMedietilsynetKulturdepartementet