Opptatt av kundetilfredshet?

Forskjellen mellom hva kundene tror de ønsker seg, og hva de faktisk setter pris på, gjør det vanskelig for bedriftene å innhente forhåndssamtykke til telefonmarkedsføring.

«Misnøyen med telefonsalg gjelder i all hovedsak bedrifter som ringer ulovlig etter dagens regelverk. En innsats fra Forbrukerombudet for å stoppe de useriøse aktørene vil derfor ha vesentlig større betydning for kundene enn det foreliggende lovforslaget», skriver innleggsforfatteren. Bildet viser forbrukerombud Elisabeth Lier Haugseth. Foto: Fartein Rudjord
«Misnøyen med telefonsalg gjelder i all hovedsak bedrifter som ringer ulovlig etter dagens regelverk. En innsats fra Forbrukerombudet for å stoppe de useriøse aktørene vil derfor ha vesentlig større betydning for kundene enn det foreliggende lovforslaget», skriver innleggsforfatteren. Bildet viser forbrukerombud Elisabeth Lier Haugseth. Foto: Fartein Rudjord
Publisert 6. March 2017, kl. 20.00Oppdatert 6. March 2017, kl. 20.00
TelefonsalgMarkedsføringSIFOForbrukerombudetCarsten Gunnarstorp