Jakten på effektive internseminarer

Swedol har valgt telefonmøter når butikksjefer og selgere i deres seks norske butikker skal «samles». Mange bedrifter tviholder på gammeldagse, ineffektive seminarmetoder, ifølge foredragsekspert Tommy Brotte.

Publisert: Oppdatert:

SATSER PÅ TELEFONMØTER. – Det er ikke så lett å samles fysisk når butikkene er så godt spredt geografisk. Nå har vi god erfaring med månedlige telefonmøter, sier produkt- og markedssjef Thomas Huseth i Swedol Norge (fra høyre), sammen med selgerne Emil Bø og Eivind Paule.
SATSER PÅ TELEFONMØTER. – Det er ikke så lett å samles fysisk når butikkene er så godt spredt geografisk. Nå har vi god erfaring med månedlige telefonmøter, sier produkt- og markedssjef Thomas Huseth i Swedol Norge (fra høyre), sammen med selgerne Emil Bø og Eivind Paule. (Foto: Fartein Rudjord)