Konkurransen i flymarkedet betyr flere tomme seter og eldre fly i luften etter korona: – Jeg blir målløs
SAS får nye fly som sluker mindre drivstoff, mens Norwegian og Flyr sier nei. Miljøforkjemper Anja Bakken Riise mener statlig milliardhjelp må holdes tilbake.
SAS introduserer sin nye «arbeidshest» i Norge (2021)
0 seconds of 2 minutes, 44 secondsVolume 90%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
Tastatur-snarveier
Shortcuts Open/Close/ or ?
Spill av/PauseMellomrom
Øk Volum↑
Senk Volum↓
Søk Fremover→
Søk Bakover←
Undertekster På/Avc
Full skjerm/Avslutt fullskjermf
Skru av Lyd/Skru På Lydm
Decrease Caption Size-
Increase Caption Size+ or =
Søk %0-9
Neste
Rekordmange påmeldt: – Mest EY vi frykter, for å være ærlig
02:43
Midt i snøføyken på Bodø lufthavn tar SAS-kaptein Bjørn Erik Dahl en sjekk rundt flyet før avreise til Oslo. Rett over ham er cirka 80 passasjerer på vei om bord. Da er fortsatt drøyt halvparten av setene tomme.
Tross enorme underskudd i koronakrisen har SAS holdt fast ved en kostbar bestilling og levering av den helt nye flytypen Airbus A320neo.