Saker om: Annonsering Spørsmålet norske bedrifter bør stille seg nå: Har vi forstått alvoret? Er tiden inne for å forby reklame for flyreiser og rødt kjøtt? Innlegg: Digital markedsføring i Norge i skvis mellom EU og USA Få varsel når vi skriver omAnnonsering Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Innlegg: Mediene trenger hjelp fra myndighetene Forbrukertilsynet varsler bot på 400.000 etter virus-annonse - ber Dagbladet om å skjerpe seg Annonsemarkedet svikter: TV 2 med ekstraordinære tiltak Innlegg: Politisk reklame i sosiale medier? Nei takk! Er det digitale gullet mye glimmer? Innlegg: Utfordrende innholdsmarkedsføring Blokkjedeselskap vurderer å melde Facebook inn til Konkurransetilsynet Stanser konkurrentens annonsering Forbrukslånaktører kjemper om Google-plass: – På det meste ser vi at budene kan være opp til 8–900 kroner per klikk Facebook-aksjen åpner opp fem prosent etter at resultatene overrasket markedet Gunstige tilbud om turistkjøtt, sextanter eller en brukt sekretær PHD vokser mest i mediebyrågigant Hardt ut mot Google og Facebooks GDPR-håndtering Amerikanske nettaviser stenger europeere ute i GDPR-frykt Nei til særnorsk Google-skatt NHH-studenter beregnet hvor mye skatt Google måtte betalt med nye EU-regler. Det ble mye Om ti år kan ingen skjønne hvorfor Facebook og Google fikk kapre annonsemarkedene i alle verdens land uten at myndighetene grep inn Instagram sprer pornoannonser: – Skuffet over at dette har skjedd Millionnedgang i kinobesøket Heia norske medier TV 2-misnøye med NRK-lønninger Facebook ansetter 1.000 nye annonsedetektiver etter Russland-skandalen Mediesjef: – Skjulte annonser er et demokratiproblem Unge seere vender ryggen til tv-skjermen I juni var inntektene fra VG.no for første gang i historien høyere enn papiravisen Mer penger til reklame på internett enn på TV i juni Skreddersøm før valget Google mister flere Annonsørene foretrekker teknogiganter DN-eier i null Forventer konkurser i Instagram- og bloggverden TV 2 og TVNorge bør få samme reklameregler som TV3 Fra kundesjef til toppsjef Google-sjef etter Youtube-skandale: – Vi har vært i krisemodus Sjekker Youtube-tallene Make media great again Slik skal VG, Finn og Aftenposten ta igjen mot Google og Facebook Alle selgerne i Schibsted innkalt til møte Tv-reklame går mot strømmen Jeg klikket ikke
Få varsel når vi skriver omAnnonsering Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
Forbrukslånaktører kjemper om Google-plass: – På det meste ser vi at budene kan være opp til 8–900 kroner per klikk
Om ti år kan ingen skjønne hvorfor Facebook og Google fikk kapre annonsemarkedene i alle verdens land uten at myndighetene grep inn