Saker om: Bolt Bolt sender klage på nye taxikrav til Esa DN mener: Når det blir dyrere å drive drosje, blir også drosjeturen dyrere Vil stille krav om drosjesentraler – får kjeft av deler av bransjen Få varsel når vi skriver omBolt Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Esa vil ettergå regjeringens nye krav til drosjesentral All omsetning i drosje skal registreres på taksameteret Tidligere skattekrimsjef om drosjereformen: – Har gått fullstendig feil vei Taxiselskaper med motangrep – inngår nordisk app-samarbeid Bolt-sjefen: – Mange store etablerte drosjeaktører ønsker ikke konkurranse Drosjeutvalg vil stramme inn kjørereglene – Uber og Bolt truer med Esa Frislippet i taxinæringen: – Har ødelagt hele bransjen «Du blir utkonkurrert,» sa investorene som avviste Markus Villig. Nå har tre millioner sjåfører gjort 29-åringen til milliardær Voi, Tier og Bolt vant sparkesykkel-anbud i Oslo Regjeringen forkaster frislippet i taxinæringen: – Vi fryktet et gufs fra fortiden Billigere taxier etter Uber og løyvefrislipp: – Det er tøft med 10–12 timers arbeidsdager, seks-syv dager i uken Utskjelt og kjempelønnsomt: Elsparkesykkel-gigant har 70 prosent margin Elsparkesykkelaktørene i Oslo går sammen om strakstiltak Bolt dumper prisen på elsparkesykler – det liker konkurrenten Voi dårlig
Få varsel når vi skriver omBolt Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
«Du blir utkonkurrert,» sa investorene som avviste Markus Villig. Nå har tre millioner sjåfører gjort 29-åringen til milliardær
Billigere taxier etter Uber og løyvefrislipp: – Det er tøft med 10–12 timers arbeidsdager, seks-syv dager i uken