Saker om: Markedsføring En fremtidsrettet ledelsesstrategi La oss prøve! Herlig hjernevasking Få varsel når vi skriver omMarkedsføring Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Ny cookielov vil virke mot sin hensikt Har retusjmerking virkelig gitt mindre kroppspress? Er det greit at bedrifter tjener penger på kunder som gjør feil? Skjeve hjul fungerer ikke, hverken i finans eller politikk Derfor er Tesla blitt børstaper Restaurantenes bookingansvarlige skjønner ikke bæret En venn i nøden Nidar saksøker Freia for Stratos-plagiering. Er det mulig å få enerett til en farge? Tenåringene må temmes Når markedsføring blir personlig Hva skjer nå med bonuspoengene, SAS? Nå blir salg enklere, men det blir dyrere å bryte reglene Grønnvasking blir risikosport Tibber med påstander om strømbransjen på tynt grunnlag Elbilkjøpere må få vite hva de betaler for Google: Vi bidrar til å sikre personvernet Spørsmålet norske bedrifter bør stille seg nå: Har vi forstått alvoret? Woke-bevegelsen har bydd på billig markedsføring, men bordet fanger Før kampstart brukte dommeren linjal for å sjekke at sponsingen var i tråd med reglementet Du kan kanskje være den skarpeste kniven i skuffen, men ikke det beste eksemplaret av alle redskapene Får refs for ulovlig kopiering og brudd på god forretningsskikk etter mislykket oppkjøpsforsøk Innlegg: Stoler vi mer på de bærekraftige bedriftene? Innlegg: Overgangen til elbil må bli enklere for «vanlige bilfolk» Innlegg: Regler for dopapir – men ikke elbiler Dumme menn og reklametroll til kjerringer Innlegg: Fru eller frøken? Innlegg: Barneromsdøren står åpen for kommersielle aktører Innlegg: Slik avslører du grønnvaskerne – her er de syv vanligste triksene deres Kronikk: Er du medlem? Innlegg: Faren for grønnvasking har tiltatt etter klimatoppmøtet Kronikk: Ville du i edru tilstand stilt opp som Saddam Husseins eiendomsmegler? Innlegg: Hvorfor finner vi ingen varemerkesøknad for Facebooks Meta? Nå skal bedrifter ha kvinnenavn Kronikk: Multer reklamerer ikke Eiendomsinvestor Torstein Tvenge har kjøpt eiendom for 1,5 milliarder under koronakrisen: – Det å ta seg fri på fredag og mandag og kalle det hjemmekontor tror jeg ikke arbeidsgiver kommer til å finne seg i Innlegg: Nortura gir oss et skrekkeksempel på grønnvasking Innlegg: Det haster å ta et oppgjør med «kjøp nå, betal senere» Opp og frem: Om hun ikke lander drømmejobben innenfor sosiale medier, vil hun jobbe i markedsavdelingen til en nyskapende bedrift Jobbsøker-spalten: – Drømmesjefen er så faglig dyktig at han eller hun har rom for å være kul Etter en ulykke gikk drømmen om å bli pilot i grus, og han måtte finne en ny lidenskap Kronikk: Gi meg en venteopplevelse Den ene er smittsom, den andre er syk Innlegg: Selger boliglån som forbrukslån Innlegg: DNB og Dr. Dropins celleprøver for kvinner Kronikk: Farvel, Onkel Ben Innlegg: Forbrukerne frykter at noen «grønne» varer ikke er gode nok Innlegg: Digital markedsføring i Norge i skvis mellom EU og USA
Få varsel når vi skriver omMarkedsføring Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
Du kan kanskje være den skarpeste kniven i skuffen, men ikke det beste eksemplaret av alle redskapene
Eiendomsinvestor Torstein Tvenge har kjøpt eiendom for 1,5 milliarder under koronakrisen: – Det å ta seg fri på fredag og mandag og kalle det hjemmekontor tror jeg ikke arbeidsgiver kommer til å finne seg i
Opp og frem: Om hun ikke lander drømmejobben innenfor sosiale medier, vil hun jobbe i markedsavdelingen til en nyskapende bedrift