Saker om: Taxi Ikke mer ville vesten: Vi rydder opp Vil stille krav om drosjesentraler – får kjeft av deler av bransjen Taxiforbundet frykter ladekaos i Oslo – truer kommunen med søksmål Få varsel når vi skriver omTaxi Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Over 4000 sjåfører i fare for å miste retten til å kjøre taxi Advarer mot makspris for taxi: – Særdeles inngripende 1000 kroner i prisforskjell på samme taxitur: – Det skal ikke være slik All omsetning i drosje skal registreres på taksameteret Vi godtar ikke så alvorlige beskyldninger Frislippet i taxinæringen: – Har ødelagt hele bransjen «Du blir utkonkurrert,» sa investorene som avviste Markus Villig. Nå har tre millioner sjåfører gjort 29-åringen til milliardær Historien om den skandaliserte Uber-sjefen er blitt tv-serie Billigere taxier etter Uber og løyvefrislipp: – Det er tøft med 10–12 timers arbeidsdager, seks-syv dager i uken DN mener: Drosjenæringen må kontrolleres, ikke svinebindes av utdaterte monopoler Nye regler skal gi bedre kontroll med drosjenæringen Taxiselskap fikk ikke drosjeløyver – saksøker Oslo kommune for 14,9 millioner kroner Savnet: Bølleselskapet Uber Drosje-app vil gi mer juks Taksameter og drosjepriser En app kan løse mange av problemene i drosjemarkedet Drosjefrislipp løser ikke utfordringene Regjeringen inviterer Uber tilbake til Norge Slutt for Uber i Barcelona Forbrukerrådet trosser kunnskap Trenger tryggere taxi – mer mangfold Drosjemarkedet ikke så besværlig Det besværlige drosjemarkedet Sp og Taxiforbundet allierer seg i kampen mot «Uber-loven» Uber får ingen ny norgessjef Drosjekonkurranse – med løsarbeidere? Drosjer på tomgang er sløsing Taxiopprøret i Barcelona: – Jeg har ingenting å miste. Vi er i krig Full seier til taxi-app mot Oslo kommune Lek med drosjetall Uredelige Abelia Klar for comeback «Konstruktivt Uber-innspill» «Trolig billigere» Vil få London-drosjen ut i norske gater Ulønnsomme pasientreiser? Riktig retning Datatilsynet: Taxiforbundet brøt loven under Uber-etterforskning Misvisende om drosjer Feilaktige påstander om drosjefrislipp Drosjepolitikk for kundene Utenfor folkeskikken Et godt alternativ til Uber Uriktig om taximarkedet Tøffere for nyskapere Drosjemonopol for fall - priskutt i vente Betalte pr-rådgiver for å kjøre Uber og anmeldte sjåførene
Få varsel når vi skriver omTaxi Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
«Du blir utkonkurrert,» sa investorene som avviste Markus Villig. Nå har tre millioner sjåfører gjort 29-åringen til milliardær
Billigere taxier etter Uber og løyvefrislipp: – Det er tøft med 10–12 timers arbeidsdager, seks-syv dager i uken