Saker om: Taximarkedet Feilslått kritikk av Drosjeutvalget Ikke mer ville vesten: Vi rydder opp Drosjenæringen bør ikke være immun mot modernisering Få varsel når vi skriver omTaximarkedet Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Full krangel om drosjeløsning – mener Trønder Taxi opptrer uredelig Over 4000 sjåfører i fare for å miste retten til å kjøre taxi Taxisjåfør krevde dobbel betaling: 10.204 kroner fra Oslo til Gardermoen Vy utestenger taxiselskap etter mistanke om fakturajuks Vy svartelister drosjeselskap etter mistenkelig høye refusjonskrav Omsetningen har falt til tross for tredoblet antall drosjeløyver: – En fullstendig kollaps Tidligere skattekrimsjef om drosjereformen: – Har gått fullstendig feil vei Bolt-sjefen: – Mange store etablerte drosjeaktører ønsker ikke konkurranse Advarte mot fare for juks i taxinæringen – ble ikke hørt Drosjeutvalg vil stramme inn kjørereglene – Uber og Bolt truer med Esa Drosjetopp om passasjerklager: – Folk er blitt livredde for å ta taxi Flytoget slår alarm om kjemperegninger på taxi fra Oslo til Gardermoen: – Ren svindel Frislippet i taxinæringen: – Har ødelagt hele bransjen «Du blir utkonkurrert,» sa investorene som avviste Markus Villig. Nå har tre millioner sjåfører gjort 29-åringen til milliardær Historien om den skandaliserte Uber-sjefen er blitt tv-serie DN mener: Forhåpentlig har regjeringen vett til å la være å reversere en av Solberg-regjeringens mer vellykkede reformer Ap og Sp advarer mot taxireformen som trer i kraft søndag Taxiselskapet Dart Ride tapte i tingretten Taxiselskap fikk ikke drosjeløyver – saksøker Oslo kommune for 14,9 millioner kroner DN mener: Det siste gjenværende hinder for effektiv konkurranse i taximarkedet er et apparat som ble funnet opp da folk kjørte hestedrosjer En app kan løse mange av problemene i drosjemarkedet Rapport: Ny taxireform vil føre til lavere lønninger DN mener: Taxiforbundet tapte, og kundene vant
Få varsel når vi skriver omTaximarkedet Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
«Du blir utkonkurrert,» sa investorene som avviste Markus Villig. Nå har tre millioner sjåfører gjort 29-åringen til milliardær
DN mener: Forhåpentlig har regjeringen vett til å la være å reversere en av Solberg-regjeringens mer vellykkede reformer
DN mener: Det siste gjenværende hinder for effektiv konkurranse i taximarkedet er et apparat som ble funnet opp da folk kjørte hestedrosjer