Saker om: Voi Voi tapte søksmål – må betale ekspartner millioner Sparkesykkelselskap saksøkt: Retten avfeier manipulering Sentral partner i elsparkesykkel-etableringen mener Voi manipulerte betalingsgrunnlaget Få varsel når vi skriver omVoi Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk! Saksøker elsparkesykkelselskapet for millioner: – Voi har opptrådt illojalt ved å ikke betale for faktisk utført arbeid Bergen har landet elsparkesykkel-konkurranse – disse får enerett på marked verdt flere titall millioner – Oslo kan bli det ledende stedet for mikromobilitet Voi, Tier og Bolt vant sparkesykkel-anbud i Oslo Nå avgjøres elsparkesykkel-kampen om Oslo: – Et av verdens viktigste markeder. Det er uhørt Ryde ble saksøkt av Trondheim kommune – nå blir selskapet ett av tre som får drive med elsparkesykler i byen Voi innrømmer nye russiske koblinger: Oligark har elsparkesykkel-aksjer for 280 mill. Elsparkesykkelselskapet Voi kjører støttekampanje for Ukraina – samtidig har en betydelig aksjonær koblinger til den russiske staten Elsparkesykkelselskapet Voi henter én milliard Voi-sjefen ble advart da hun innledet samarbeid med en konkurrent. Nå undersøker Oslo kommune et varsel mot Voi Elsparkesykkelgiganter tapte i retten mot Oslo kommune – må kutte antall elsparkesykler Utleierne i retten for å beholde tusenvis av elsparkesykler i Oslo: – Handler ikke om motstand mot regulering Oslo skulle tømme byen for elsparkesykler den 1. september. Nå er fristen utsatt DN mener: Det virker som Oslos politikere har glemt noe helt sentralt Jusprofessor om elsparkesykkelgigantenes søksmål mot Oslo: – Kan vanskelig gå gjennom Tier, Voi og Ryde stevner Oslo kommune Sparkesykkelgiganten Voi henter 400 millioner kroner Venter storinnrykk av elsparkesykkel-selskaper i Oslo til høsten: – I beste fall vil vi få en priskrig Stortingsrepresentant Peter Frølich (H) om Oslos nye elsparkesykkel-regler: – En ekstrem innskrenking som krever en ekstremt tydelig begrunnelse Oslo vedtar maksgrense på 8.000 elsparkesykler – kaster ut to tredjedeler fra Europas viktigste marked Den norske bruktklærappen Tise henter penger og verdsettes til nær en halv milliard kroner Ny lov skal rydde opp i elsparkesykkel-kaoset, men storbyene er uenige om hvordan den faktisk virker: – Situasjonen er minst like rotete Voi-sjefen: Katastrofe for brukere av elsparkesykler Elsparkesykkelbransjen har engasjert Oslos forrige byrådsleder som advokat – åpner for søksmål etter bystyrevedtak Ryde blir første norske storaktør med tre tusen nye elsparkesykler inn i brennhett Oslo-marked Oslo vil kaste ut elsparkesykkel-aktører for å rydde opp i kaoset, men konkurransedirektøren advarer Utfordreren ble kalt en parasitt. Nå tjener de millioner på elsparkesykkelutleie Utskjelt og kjempelønnsomt: Elsparkesykkel-gigant har 70 prosent margin Voi-sjefen sier det norske markedet er «kraftig lønnsomt» - nå varsler han videre ekspansjon Koronakrisen barberte Vois verdsettelse med én tredjedel – sparkesykkel-selskapet vurderer likevel børsnotering i Stockholm Kronikk om elsparkesykler: Så brukervennlig at det blir kjipt Elsparkesykkelaktørene i Oslo går sammen om strakstiltak Slik skal selskapene selv rydde opp i elsparkesykkel-kaoset i Oslo Voi tapte 715 mill. kroner i fjor – tror på lønnsomhet i 2021 Ny tjeneste inntar Norge - selger personlige videohilsener fra kjendiser Bolt dumper prisen på elsparkesykler – det liker konkurrenten Voi dårlig Voi-sjefen kritiserer Oslo-politikere for manglende lederskap: – Byen oversvømmes av sparkesykler Voi henter 777 millioner kroner Én million turer for Voi – men nå kan elsparkesykkelmarkedet bli regulert Norske gründere sparker i gang: – Det blir en synlighetskonkurranse
Få varsel når vi skriver omVoi Du bestemmer selv hvor ofte, og kan skru av varselet når som helst. Ja takk!
Saksøker elsparkesykkelselskapet for millioner: – Voi har opptrådt illojalt ved å ikke betale for faktisk utført arbeid
Bergen har landet elsparkesykkel-konkurranse – disse får enerett på marked verdt flere titall millioner
Ryde ble saksøkt av Trondheim kommune – nå blir selskapet ett av tre som får drive med elsparkesykler i byen
Elsparkesykkelselskapet Voi kjører støttekampanje for Ukraina – samtidig har en betydelig aksjonær koblinger til den russiske staten
Voi-sjefen ble advart da hun innledet samarbeid med en konkurrent. Nå undersøker Oslo kommune et varsel mot Voi
Utleierne i retten for å beholde tusenvis av elsparkesykler i Oslo: – Handler ikke om motstand mot regulering
Venter storinnrykk av elsparkesykkel-selskaper i Oslo til høsten: – I beste fall vil vi få en priskrig
Stortingsrepresentant Peter Frølich (H) om Oslos nye elsparkesykkel-regler: – En ekstrem innskrenking som krever en ekstremt tydelig begrunnelse
Oslo vedtar maksgrense på 8.000 elsparkesykler – kaster ut to tredjedeler fra Europas viktigste marked
Ny lov skal rydde opp i elsparkesykkel-kaoset, men storbyene er uenige om hvordan den faktisk virker: – Situasjonen er minst like rotete
Elsparkesykkelbransjen har engasjert Oslos forrige byrådsleder som advokat – åpner for søksmål etter bystyrevedtak
Koronakrisen barberte Vois verdsettelse med én tredjedel – sparkesykkel-selskapet vurderer likevel børsnotering i Stockholm