Full klaff med kondomreklame

Klamydia og kjønnsbestemte lønnsforskjeller har gitt det nystartede reklamebyrået Morgenstern god drahjelp.

Torkild Jarnholt (til venstre) kom sammen med en kollega i reklamebyrået Morgenstern opp med ideen om å advare turister om klamydiafaren i Norge. Daglig leder Ole Kristian Hustad (i midten) solgte inn ideen til 7-Eleven, som fikk en viral hit med kampanjen. Anders Muurmann Holm er tekstforfatter og styreleder i Morgenstern. Foto: Nicklas Knudsen
Torkild Jarnholt (til venstre) kom sammen med en kollega i reklamebyrået Morgenstern opp med ideen om å advare turister om klamydiafaren i Norge. Daglig leder Ole Kristian Hustad (i midten) solgte inn ideen til 7-Eleven, som fikk en viral hit med kampanjen. Anders Muurmann Holm er tekstforfatter og styreleder i Morgenstern. Foto: Nicklas Knudsen
Publisert 29. June 2018, kl. 18.40Oppdatert 29. June 2018, kl. 18.40
7-ElevenKlamydiaReklameMorgenstern