Sponser bloggere med 30.000 hver for å få sjømatreklame

Norges sjømatråd sponser tv-produksjon og internasjonale bloggere for å få reklame. Billigere enn tradisjonelle medier, sier Sjømatrådet om satsingen.

På programmet under tredagersturen til Oslo sponset av Sjømatrådet, Visit Oslo og Innovasjon Norge fikk «influencere» fra hele Europa lære hvordan man får kjøttet ut av kongekrabbeben uten å klippe det opp. Foto: Gunnar Blöndal
På programmet under tredagersturen til Oslo sponset av Sjømatrådet, Visit Oslo og Innovasjon Norge fikk «influencere» fra hele Europa lære hvordan man får kjøttet ut av kongekrabbeben uten å klippe det opp. Foto: Gunnar Blöndal
Publisert 17. September 2017, kl. 17.44Oppdatert 17. September 2017, kl. 17.44
BloggVisit OsloInnovasjon NorgeNorges SjømatrådReiseliv