Store sponsorer bruker millioner for å møte unge på festival

Store merkevarer kjemper om sponsorplass på norske musikkfestivaler. Storsponsor DNB varsler om tøffere forhandlinger i et marked som er verdt 450 millioner kroner.

– Jeg tror ikke nødvendigvis jeg kommer til å bytte bank, sier Frida Hals (24) (til venstre), men legger også til at merkevarer som er til stede på festivaler fremstår hippe. Sammen med Kristian Andresen (26), Ida Steffens (26) og Fredrik Torgersen (27) besøker hun Stavernfestivalen og benytter seg av sponsoren DNBs stoler. Foto: Sebastian S. Bjerkvik
– Jeg tror ikke nødvendigvis jeg kommer til å bytte bank, sier Frida Hals (24) (til venstre), men legger også til at merkevarer som er til stede på festivaler fremstår hippe. Sammen med Kristian Andresen (26), Ida Steffens (26) og Fredrik Torgersen (27) besøker hun Stavernfestivalen og benytter seg av sponsoren DNBs stoler. Foto: Sebastian S. Bjerkvik
Publisert 13. July 2018, kl. 18.52Oppdatert 13. July 2018, kl. 18.52
FestivalSponsor InsightDNBCoca-ColaTina Wesselsen