For å vinne annonsekroner og nye lesere vil Aller og Amedia dele brukere med hverandre

Amedia og Aller Media går sammen om felles innloggingstjeneste for å skape mer trafikk, bredere datainnsamling og bedre målretting av annonser. Schibsted avventer samarbeid.

Amedia-sjef Are Stokstad (til venstre) og Aller Media-sjef Dag Sørsdahl vil møte konkurransen om annonsekronene fra amerikanske nettgiganter med å gå sammen om felles brukerplattform. Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Amedia-sjef Are Stokstad (til venstre) og Aller Media-sjef Dag Sørsdahl vil møte konkurransen om annonsekronene fra amerikanske nettgiganter med å gå sammen om felles brukerplattform. Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Publisert 8. November 2017, kl. 19.48Oppdatert 10. November 2017, kl. 07.39
AmediaAller MediaGoogleAre StokstadDag Sørsdahl