Popstjerner kastet seg inn i bloggkampen med nettmagasin: – Vi innså ganske raskt at vi hadde gått litt hardt ut i starten

Med artistene Tone Damli og Bertine Zetlitz i spissen, skulle nettmagasinet Dailystory kjempe om annonsekroner mot de store influenserselskapene. Slik gikk det ikke.

Bertine Zetlitz (fra venstre), Line Langmo, Nina Wang Gaarder, Tone Damli og Anne-Grethe Starheim var på promofilminnspilling hos Girl Crush i forbindelse med lanseringen av nettmagasinet Dailystory i 2017.
Bertine Zetlitz (fra venstre), Line Langmo, Nina Wang Gaarder, Tone Damli og Anne-Grethe Starheim var på promofilminnspilling hos Girl Crush i forbindelse med lanseringen av nettmagasinet Dailystory i 2017.Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Publisert 29. August 2019, kl. 04.43Oppdatert 29. August 2019, kl. 10.37
DailystoryBertine ZetlitzTone DamliinfluenserBlogg