Etter seerflukt og reklamesvikt på tv i høst spør medierådgiver om tv-reklame er verdt pengene

Seerflukt og reklamesvikt på tv i høst er avløst av ny tv-måling og prisøkning på tv-reklame i vinter. – Spørsmålet er om tv er verdt pengene, sier medierådgiver.

Hverken Inger Marie Lampe-Lupton (30, til venstre) eller Ida Aaboen (25) sliter ut fjernkontrollene. Seerflukt og reklamesvikt har preget tv-høsten. Mediebarometeret for 2017 viser en smal vekst for tv-reklame. Foto: Mikaela Berg
Hverken Inger Marie Lampe-Lupton (30, til venstre) eller Ida Aaboen (25) sliter ut fjernkontrollene. Seerflukt og reklamesvikt har preget tv-høsten. Mediebarometeret for 2017 viser en smal vekst for tv-reklame. Foto: Mikaela Berg
Publisert 15. January 2018, kl. 19.42Oppdatert 17. January 2018, kl. 09.59
ReklameMarkedsføringMediebarometeretMediebyråforeningenTv