VG Partnerstudio økte med 69 prosent

Selskapet var omdiskutert innad i VG da det startet opp i 2015, men bidrar nå til at VG vokser i omsetning. De andre Schibsted-avisene i Norge går i motsatt retning.

Etterspørselen har økt, fordi vi lykkes med å skape innhold som gir tydelig effekt for kundene, sier daglig leder Jonas Ibsen Brynildsrund i VG Partnerstudio (til venstre) Her med innholdssjef Svein Arne Haavik. Foto: Mikaela Berg
Etterspørselen har økt, fordi vi lykkes med å skape innhold som gir tydelig effekt for kundene, sier daglig leder Jonas Ibsen Brynildsrund i VG Partnerstudio (til venstre) Her med innholdssjef Svein Arne Haavik. Foto: Mikaela Berg
Publisert 22. July 2018, kl. 18.33Oppdatert 22. July 2018, kl. 18.33
VGBergens TidendeSchibstedFædrelandsvennenVG Partnerstudio