Konkurransen mellom mobiloperatørene er skarp også i USA. T-Mobile har vært kjent for å være temmelig frittalende i sin karakteristikk av konkurrentene som kjedelige og «gubbete» selskaper.
Deres siste stunt er å lage en drikkelek basert på hva T-Mobile forventer av konkurrenten Verizons neste kvartalspresentasjon.
- Verizon er tørt, men det betyr ikke at du må være det også, står det på plakaten som er laget.
Kort fortalt er det hele dårlig skjult sarkasme mot konkurrenten, men leken går ut på at spillerne skal drikke hver gang Verizon nevner ord som «millennials», «monetizing» og «leadership». Dersom Verizon innrømmer å ha valgt feil strategi og at de har mistet fordelen av å eie eget nett skal man tømme hele drinken.
Her er plakaten T-Mobile har laget.
(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.