På Konsumentombudsmannens hjemmeside heter det at få passasjerer vet hvilke rettigheter de har når flyavganger kanselleres eller forsinkes.

«Derfor er korrekt, tydelig og lett tilgjengelig informasjon av svært stor verdi», sier forbrukerombud Gunnar Larsson på hjemmesiden.

Forbrukerombudet påpekte manglene i 2013 og mener at de ikke er tilstrekkelig rettet opp. Derfor ber de om at retter ilegger Norwegian bot på en halv million kroner.(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.

Se DNtv: Her kjører DNs anmelder «verdens beste» bil

- Det buldrer og braker og man blir presset tilbake i stolen
Ikke rart DNs bilanmelder synes dette er verdens beste bil.
03:15
Publisert: