Gambit-sjefen om spesialiserte pr-byråer: – Å bare være god på én ting blir litt meningsløst

Kommunikasjonsbyråer som spesialiserer seg på strategisk og finansiell rådgivning har langt bedre resultatmarginer enn bransjeaktørene med bredere tjenestespekter.

Gambit-sjef Henrik Halvorsen mener bredde er en fordel for å møte behovene til markedet og de største selskapene i Norge. – Et selskap kan ikke se isolert på en krise, uten å vurdere hvordan dette påvirker tilliten til merkevaren, selskapets omdømme, eller evne til å få tak i de folkene de ønsker, sier han. Foto: Sondre Transeth
Gambit-sjef Henrik Halvorsen mener bredde er en fordel for å møte behovene til markedet og de største selskapene i Norge. – Et selskap kan ikke se isolert på en krise, uten å vurdere hvordan dette påvirker tilliten til merkevaren, selskapets omdømme, eller evne til å få tak i de folkene de ønsker, sier han. Foto: Sondre Transeth
Publisert 31. July 2018, kl. 18.45Oppdatert 1. August 2018, kl. 08.11
MarkedsføringGambit H+KHenrik HalvorsenKruse LarsenGeelmuyden Kiese