En rekke kjente designere har tidligere bidratt med gjestekolleksjoner i samarbeid med Hennes & Mauritz, men dette er første gang motekjeden lager regler for deg som vil sikre deg et utvalg fra kolleksjonen.

H&M opplyser at de må sette opp retningslinjer for Jimmy Choo-shoppingen for at det ikke skal bryte ut full panikk lørdag 14. november, melder tv4.se.

De 160 første i køen får utdelt hvert sitt armbånd som gir dem tilgang til accessoir-avdelingen i et visst tidsrom. Her får du kjøpt de ettertraktede skoene, veskene samt et utvalg accessoirer signert Jimmy Choo.

Begrenser shoppingen
Kommer du for langt bak i køen til å sikre deg et armbånd, vil du få tilgang til dame- og herrekolleksjonen. Etter de to første timene vil accessoir-avdelingen være åpen for alle.

Alle må få mulighet til å prøve skoene, mener H&M, som også vil sikre seg at ikke alle produktene fra kolleksjonen forsvinner i løpet av få minutter. Derfor får du bare kjøpe ett produkt av hver sort.

Jimmy Choo er spesielt kjent for sine eksklusive damesko, etter å ha blitt en gjenganger hos kjendisene på den røde løperen i Hollywood.

Ifølge H&M skal Jimmy Choo "bringe det glamorøse nattelivet til H&M". Dette er første gang H&M gjør et designsamarbeid med sko i kolleksjonen.(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.