Spillselskap bruker levende snikreklame

Betsson-gruppen forsøker bevisst å kjøpe kjente ansikter i norske redaksjoner. Å slippe til på VGTV var en sentral grunn for å inngå kontrakt med tidligere ­fotballproff Bernt Hulsker, bekrefter Betsson-eide NordicBet.

Publisert: Oppdatert:

Bernt Hulskers (i midten) rolle i VGTVs populære sportsprogram «Foppall» var noe av bakgrunnen for at han fikk kontrakt som ambassadør for spillselskapet NordicBet. Her med Jamel Rake (til venstre) og Jesper Mathisen. Skjermdump: VGTV
Bernt Hulskers (i midten) rolle i VGTVs populære sportsprogram «Foppall» var noe av bakgrunnen for at han fikk kontrakt som ambassadør for spillselskapet NordicBet. Her med Jamel Rake (til venstre) og Jesper Mathisen. Skjermdump: VGTV