Har tapt 5,8 millioner på to år: – Vi planlegger å gå i minus ennå en god periode

Selv om overskuddet lar vente på seg, er influenserformidlingssjef Mats Lyngstad i Inzpire.me strålende fornøyd med resultatene.

Mats Lyngstad og Marie Mostad er gründerne av Inzpire.me, som kobler instagrammere, bloggere og andre internettkjendiser med annonsører. Siden 2017 har selskapet tapt 5,8 millioner kroner.
Mats Lyngstad og Marie Mostad er gründerne av Inzpire.me, som kobler instagrammere, bloggere og andre internettkjendiser med annonsører. Siden 2017 har selskapet tapt 5,8 millioner kroner.Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Publisert 8. July 2019, kl. 10.49Oppdatert 8. July 2019, kl. 10.49
Inzpire.meMats LyngstadMagne UppmanSnö Ventureinfluenser