For raskt om kundelojalitet

Lise Tangen Hansen i Carat Norge skriver at digitalisering kan lede til redusert kundelojalitet. Det går litt fort i svingene i hennes argumentasjon.

Handelen er kreative med å finne på ulike kampanjer, men disse er som oftest knyttet til varer og tjenester av et vist økonomisk utlegg: hvite- og brunevarer, sportsutstyr, klær, etc. – varer som krever en høy grad av kundeinvolvering i kjøp og bruk, skriver artikkelforfatteren. Foto: Vegard Grøtt/NTB Scanpix
Handelen er kreative med å finne på ulike kampanjer, men disse er som oftest knyttet til varer og tjenester av et vist økonomisk utlegg: hvite- og brunevarer, sportsutstyr, klær, etc. – varer som krever en høy grad av kundeinvolvering i kjøp og bruk, skriver artikkelforfatteren. Foto: Vegard Grøtt/NTB Scanpix
Publisert 12. December 2016, kl. 19.47Oppdatert 23. November 2017, kl. 08.59
KundelojalitetCaratDigitaliseringTeknologiTor W. Andreassen