Det finnes ikke mange meninger som både er så populære og så risikofrie som kritikk av markedsføring

100 år etter etableringen av Norges første reklameskole, er kritikk av markedsføring en av de minst risikable og mest populære aktivitetene i offentligheten.

Kritikken mot Norges idrettsforbund (NIF) har aldri vært så unison på tvers av offentlighetens skillelinjer som etter at VG offentliggjorde regningen på over ti millioner kroner til pr-byrået First House, skriver kronikkforfatteren. På bildet idrettspresident Tom Tvedt. Foto: Trond Solberg/VG/NTB Scanpix
Kritikken mot Norges idrettsforbund (NIF) har aldri vært så unison på tvers av offentlighetens skillelinjer som etter at VG offentliggjorde regningen på over ti millioner kroner til pr-byrået First House, skriver kronikkforfatteren. På bildet idrettspresident Tom Tvedt. Foto: Trond Solberg/VG/NTB Scanpix
Publisert 9. January 2018, kl. 19.54Oppdatert 11. January 2018, kl. 14.49
MarkedsføringFirst HouseNorges Idrettsforbund