Nyttige høner i næringslivet

Heller enn å innta rollen som «spurven» som blir angrepet med kanoner, bør vi være den nyttige høna som legger eggene forbrukerne vil spise. Og vi må for all del unngå å være kråka.

For finansnæringen er det viktig at den kontakten vi har med våre kunder er ønsket og velkommen. I den grad våre medlemmer ringer noen som opplever det som en uønsket henvendelse, går det ut over deres forhold til kunden, og i ytterste konsekvens også tilliten til næringen, skriver artikkelforfatteren. Foto: Skjalg Bøhmer Vold
For finansnæringen er det viktig at den kontakten vi har med våre kunder er ønsket og velkommen. I den grad våre medlemmer ringer noen som opplever det som en uønsket henvendelse, går det ut over deres forhold til kunden, og i ytterste konsekvens også tilliten til næringen, skriver artikkelforfatteren. Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Publisert 27. February 2017, kl. 19.43Oppdatert 18. April 2017, kl. 09.14
MarkedsføringTelefonsalgFinans NorgeForbrukerombudetMedier