Medieomsetningen for reklame i dagspresse akkumulert per november var 875 millioner kroner, ned 22,8 prosent fra 1.133 millioner samme periode året før.
Det fremgår av Mediebyråforeningens mediebarometer mandag kveld.
Internett steg fra 2.206 til 2.429 millioner kroner, opp 10,1 prosent på årsbasis.
Den samlede medieomsetningen var 8.483 millioner kroner mot 8.505 millioner på samme tid i fjor.
Mediebarometeret er månedlig reklamestatistikk fra Mediebyråforeningen. Tallene viser netto utfakturert medieomsetning, etter alle rabatter, men før eventuelle provisjoner.
Les også: Analytiker: Opec kan finne det nødvendig å beskytte prisene
NRK: Sandberg blir innvandringsminister
Disse topper lønningslisten fem år etter utdannelsen
Se også:
Tilpasser språkopplæringen til morsmålet ditt:
(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.