180 på Freias nettmøte

– Det reflekterer kanskje hvor dypt engasjementet stikker hos den jevne nordmann, sier Christian Steen i reklamebyrået SMFB.

Publisert: Oppdatert:

Medarbeidere fra SMFB pusset vinduene før nettmøtet. Reklamebyrået står bar kampanjen i sosiale medier der forbrukere er oppfordret til å delta interaktivt, noe som har ført til et kritisk fokus på Freias bruk av palmeolje og kakao. Fra venstre bak: Kristian Hvilen, Nina Skotte og Anders Carne fra Freia. Foto: Gorm K. Gaare
Medarbeidere fra SMFB pusset vinduene før nettmøtet. Reklamebyrået står bar kampanjen i sosiale medier der forbrukere er oppfordret til å delta interaktivt, noe som har ført til et kritisk fokus på Freias bruk av palmeolje og kakao. Fra venstre bak: Kristian Hvilen, Nina Skotte og Anders Carne fra Freia. Foto: Gorm K. Gaare (Foto: GORM K GAARE)