Ny undersøkelse avslører: Norske annonsører svikter Snapchat

Snapchat er ikke et populært sted å annonsere, viser en ny undersøkelse. Likevel har medieselskapene selv troen – tross et mer utfordrende marked.

Byråleder Lars Johanson (bak) i Synlighet ser at det er blitt færre annonsører, men mener likevel at Snapchat er en god formidlingskanal. Her sammen med Allan Chan (sittende), som er ansvarlig for sosiale medier. Foto: Gorm K. Gaare
Byråleder Lars Johanson (bak) i Synlighet ser at det er blitt færre annonsører, men mener likevel at Snapchat er en god formidlingskanal. Her sammen med Allan Chan (sittende), som er ansvarlig for sosiale medier. Foto: Gorm K. Gaare
Publisert 1. May 2018, kl. 10.07Oppdatert 1. May 2018, kl. 14.50
SnapchatDigital markedsføringÅrets byråSosiale medier