Tidligere har det kun vært 15 etablerte mediehus som har fått plass på Snapchats Discover-del.
Her kan brukerne av bilde-, video- og tekstdelingstjenesten på en rask og effektiv måte sveipe gjennom nyheter, videoer og bilder fra blant annet Buzzfeed, CNN og Daily Mail.
Nå har Snapchat også åpnet opp for at kommersielle leverandører kan få plass i nyhetsdelen på mobilappen.
LES OGSÅ:Snapchat dyrere enn Youtube
Første selskap ut er Sony og deres nye James Bond-film med britiske Daniel Craig (47) i hovedrollen.
I første omgang er «Bond-kanalen» kun tilgjengelig for amerikanske brukere, og kanalen er merket med ordet «sponset» ettersom Snapchat ser på satsingen som «native advertising».
Dyre «selfie»-annonser
Ifølge Wall Street Journal er Sony det første selskapet som får kjøpe plass i nyhetsdelen av mobilappen.
Snapchat skriver i en pressemelding at det blant annet vil bli tilbudt «bak kulissene»-materiale, intervjuer med skuespillerne og eksklusive bilder fra filmen.
Som DN skrev i forrige måned, så har Snapchat åpnet opp for at kommersielle leverandører kan kjøpe seg inn i mobilappens animerte linsefunksjon.
LES OGSÅ:Norske Hanna fikk investor på Snapchat
Prisen for å få plass her er 750.000 dollar, mens den halveres på dager som ikke blir betegnet som toppdager i USA, som Halloween og amerikanernes Black Friday.
Snapchat har ikke ønsket å kommentere hva Sony har måtte betale for å få plass i nyhetsdelen av mobilappen.
Lese mer om medier, nett, teknologi? Følg @DN_Etterbors og @marcushusby på Twitter. Du kan også følge DN Etterbørs på Facebook
Se DNtv: PrebzOgDennis ble Youtube-stjerner fra kjellerstuen
(Vilkår)Copyright Dagens Næringsliv AS og/eller våre leverandører. Vi vil gjerne at du deler våre saker ved bruk av lenke, som leder direkte til våre sider. Kopiering eller annen form for bruk av hele eller deler av innholdet, kan kun skje etter skriftlig tillatelse eller som tillatt ved lov. For ytterligere vilkår se her.