Ofte stilte spørsmål
Et bedriftsabonnement hos Dagens Næringsliv er en avtale for gruppeabonnement som passer for bedrifter av alle størrelser. Med en bedriftsavtale får de ansatte full tilgang til alt innhold på DN, inkludert nyheter på nett og i app, tilgang til alle nyhetsbrev og podkaster, samt e-avisen og arkivet. Dette sikrer at dine ansatte alltid er oppdatert på de viktigste nyhetene innen næringsliv og finans.
Ja, det er mulig å kombinere digitale tilganger og papiravis. Alt i samme avtale, med enkel administrasjon.
En administrator i bedriften får tilgang til vårt administrasjonsverktøy, med full oversikt over alle abonnementene, og kan enkelt gjøre endringer på siden. I tillegg får bedriften en fast kontaktperson som vil hjelpe om det er spørsmål.
Faktureringen skjer vanligvis forskuddsvis, ett år frem. Vi forsøker å tilpasse oss bedriftens ønske, kontakt oss hvis du har spørsmål.
I administrasjonsverktøyet er det enkelt å overføre et abonnement til en annen person i bedriften. Din kontaktperson og kundeservice kan også hjelpe deg om du har spørsmål.
Hvilken løsning som egner seg for din bedrift, avhenger blant annet av antall ansatte og nyhetsbehovet gjennom døgnet, både på kontoret og på farten. Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg å finne den beste løsningen.
Vi er alltid klare til å hjelpe
Ønsker du en skreddersydd løsning for din bedrift?
Vi tilbyr personlig rådgivning til alle bedriftskunder.
Kontakt vå bedriftsavdeling og finn ut hvilken løsning som passer din bedrift.
Trenger du hjelp med din eksisterende avtale?
Du kan også ringe oss innenfor åpningstiden på 21 89 61 00
Åpningstider: 08:00 - 16:00 (man-fre)
Fyll ut, så kontakter vi deg så snart som mulig.
Ønsker du mer informasjon om DN for bedrifter?