Nå kommer Facebooks Finn-konkurrent til Norge

Finn har økt reklamebudsjettet med flere titall millioner i år for å slå tilbake amerikanske Let Go. Nå må de også konkurrere med Facebooks nye markedsplass.

Enrique Araujo Daling (18) har to bærbare datamaskiner ute til salgs på Finn, men bruker også kjøp og salg-grupper på Facebook. Han ser flere fordeler ved Facebooks nye markedsplattform. – Alle har Facebook. Man er oftere innom og får enklere varsel om nye meldinger, sier han. Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Enrique Araujo Daling (18) har to bærbare datamaskiner ute til salgs på Finn, men bruker også kjøp og salg-grupper på Facebook. Han ser flere fordeler ved Facebooks nye markedsplattform. – Alle har Facebook. Man er oftere innom og får enklere varsel om nye meldinger, sier han. Foto: Skjalg Bøhmer Vold
Publisert 14. August 2017, kl. 17.01Oppdatert 21. August 2017, kl. 10.35
FacebookSchibstedMessengerMarkedsføringAnders Skoe