17.04.2020 Paal Fure blir sjef for markedsføringsgigant i ti land: – En litt krevende tid Paal Fure blir sjef for 3000 ansatte i Europa, hvorav flere er permitterte. – Min jobb blir å finne ut av hvor vi eventuelt må legge nye planer, sier han om å få ny jobb under koronakrisen.
19.09.2018 Try starter mediebyrå med GroupM Det nye byrået til Try kan sees som et svar på Dentsu Aegis' kjøp av mediebyrået Red.
08.07.2018 Mediebyråtopp: – Ganske mange virksomheter forsto i 2017 at de måtte inn i transformasjonsmodus Kommunikasjonskjempen Dentsu Aegis Network bruker stadig mer krefter på å bistå virksomheter i den digitale transformasjonen.
18.04.2018 Dentsu sluker Red: Hemmelige møter på The Thief førte til ny norsk kommunikasjonskjempe Dentsu Aegis Network Norway overtar konkurrenten Red og skaper en norsk mediebyrågruppe med 3,7 milliarder i brutto omsetning.
14.06.2017 Milliardkamp om din stemme Markedet for stemmestyrte produkter ventes å vokse til 134 milliarder kroner innen 2021. Mens annonsørene må tenke helt nytt, er Datatilsynet skeptisk til utviklingen.
14.03.2017 – Printmediene får ufortjent mye juling I løpet av to år har over 220 reklamemillioner forsvunnet fra dagspressen. Men forhandlingsdirektør Harald Eide-Fredriksen i Dentsu Aegis Network mener papirannonser fortsatt står sterkt.
14.02.2017 Levende plakater ga reklameløft Annonsører flytter stadig flere reklamekroner fra printmedier til digitale flater. Men tradisjonelle kanaler som radio, tv og utendørsreklame fortsetter å vokse.
13.12.2016 Ikke lett å programmere egen suksess Digitalreklameekspert Janicke H. Eckbo advarer mindre annonsører mot å prøve å gjøre såkalt programmatiske reklamekjøp på egen hånd.
22.09.2016 Toyota i japansk digitalstorm Et japansk datterselskap av mediebyrånettverket Dentsu Aegis Network skal ha overfakturert sin mangeårige kunde Toyota for digitaloppdrag.
29.07.2016 - Et regnskapsår som overgår forventningene vi hadde Mediebyråkjempen Dentsu Aegis Networks driftsoverskudd økte fra 18 til 36 millioner kroner.
12.06.2016 Disse styrer reklameindustrien Fem menn med en gjennomsnittlig godtgjørelse på godt over 200 millioner kroner styrer det meste i den globale reklameindustrien.
08.07.2018 Mediebyråtopp: – Ganske mange virksomheter forsto i 2017 at de måtte inn i transformasjonsmodus Markedsføring
18.04.2018 Dentsu sluker Red: Hemmelige møter på The Thief førte til ny norsk kommunikasjonskjempe Markedsføring