19.09.2018 Try starter mediebyrå med GroupM Det nye byrået til Try kan sees som et svar på Dentsu Aegis' kjøp av mediebyrået Red.
25.05.2018 «Subject: Frys ALT av Volvo» Da mediebyrået manglet de nødvendige GDPR-signaturene, gikk den dramatiske eposten ut til norske mediehus om å fryse all Volvo-annonsering.
25.03.2018 Facebook må roe ned sine viktigste kunder: – De opplever rett og slett at Facebook er slurvete med data Mens Facebook-aksjen stuper, brukerne deaktiverer kontoene og Mark Zuckerberg blir truet med høringer i Senatet, har selskapets viktigste kunder, annonsører, begynt rasle med sablene.
23.02.2018 TVNorge-eier Discovery drar inn 385 millioner på OL-reklame Reklameavbrudd under OL-øvelsene får tv-seerne til å se rødt. Men for rettighetsinnehaver Discovery har de vært gull verdt økonomisk.
23.10.2017 Krangler om ny tv-måling Den nye målingen av seertallene til tv-programmer skal være «verdens beste tv-måling». Nå kommer reklametopp med knallhard kritikk av tv-kanalene som står bak.
05.04.2017 Fra kundesjef til toppsjef Cathrine Hagen (49) tar over som ny administrerende direktør i mediebyrået Mec etter noen krevende år for selskapet.
27.01.2017 Farmen-fest i hardt presset TV 2 TV 2 har tjent nærmere 33 millioner reklamekroner på «Farmen kjendis» hittil i januar. – Programmet har vært en kanonsuksess for kanalen økonomisk, sier tv-direktør.
25.03.2018 Facebook må roe ned sine viktigste kunder: – De opplever rett og slett at Facebook er slurvete med data Markedsføring