14.01.2022 Ole Christian Apeland Kronikk: Er du medlem? Kundeklubber gir fantastiske muligheter. Til å ødelegge gode relasjoner.
19.05.2020 Fersk undersøkelse blant bilkunder: Svak score for Tesla Tesla er for første gang med i kundetilfredshetsundersøkelsen AutoIndex, og havner langt ned på resultatlisten. –Klasseforskjell, sier kunde. Se hvem som vant her.
13.05.2020 Tesla-kundene mer fornøyde Ifjor falt Tesla mest av alle på Norsk kundebarometer. Nå henter bilforhandleren seg inn igjen.
07.05.2019 Tesla dumpes av kundene Elbilprodusenten Tesla faller dramatisk i kundeundersøkelsen til Norsk Kundebarometer. – Det er en katastrofe, sier leder av undersøkelsen Pål Silseth.
07.05.2019 Bunnpris har de minst fornøyde dagligvarekundene Norgesgruppen slår konkurrentene også på kundetilfredshet. Fortsatt ligger Bunnpris på bunn.
24.05.2018 Lexus vinner for syvende gang Lexus har de mest fornøyde bilkundene for syvende år på rad. Men Volvo tar innpå.
02.05.2018 Volvo til topps blant kundene Ikke bare har bilforhandlerne de mest fornøyde kundene, Volvo-forhandlerne går helt til topps i årets kundebarometer.
26.02.2018 Danske kunder vender storbankene ryggen Danske bankkunder savner nærhet, trygghet og tillit. Nå forlater tusener av dem storbankene til fordel for mindre konkurrenter.
07.11.2017 Jørgen T. Helland En nådeløs merkevarebygger Varehandelen må slutte med priskrigen på smågodt og begynne å bygge ekte relasjoner til kundene før Amazon kommer og tar dem.
22.05.2017 Lexus til topps for sjette år på rad I kundetilfredshetsundersøkelsen Autoindex vinner Lexus for sjette år på rad. De to store klatrerne er Volvo og Subaru.
15.05.2017 Bilbransjen best likt Bilforhandlere er den best likte bransjen. Bilsjefene mener det skyldes målrettet arbeid.
12.12.2016 Tor W. Andreassen For raskt om kundelojalitet Lise Tangen Hansen i Carat Norge skriver at digitalisering kan lede til redusert kundelojalitet. Det går litt fort i svingene i hennes argumentasjon.
27.11.2016 Lise Tangen Hansen Dreper tradisjonell kundelojalitet En tydelig effekt av digitaliseringen er en bratt dalende kundelojalitet. For merkevarer som ikke følger med i timen, kan det få dødelige følger.