08.04.2024 Trond Mjaaland Restaurantenes bookingansvarlige skjønner ikke bæret Å få restaurantgjester til å komme som avtalt er ingen hokuspokus. Det handler om å bygge en relasjon, fra første stund.
31.01.2023 Carina Johansson Nyvoll «Jeg forstår ikke spørsmålet. Kan du prøve å skrive det på annen måte?» Chatbots må brukes som et supplement til menneskelig kundeservice, ikke som en erstatning, og telefonsamtaler må besvares. Har lederne sovet i timen?
24.01.2022 Sigmund Håland Kronikk: DNB er banken som vil sine kunder vel. Så hvorfor er mange kritiske til DNB? Er DNB i verdenseliten i kundebehandling? En analyse av DNBs seneste årsrapport taler for det.
14.01.2022 Ole Christian Apeland Kronikk: Er du medlem? Kundeklubber gir fantastiske muligheter. Til å ødelegge gode relasjoner.
10.07.2021 Loni Bjerkholt-Pedersen Innlegg fra Loni (34): Hyperdigitaliseringen – «fremskritt» som setter oss flere steg tilbake? Hvis jeg som 34-åring sliter med den hyperdigitaliserte kundeservicen vi utsettes for nå, hva da med Hildur på 78?
11.04.2021 Opp og frem: – Nå søker jeg jobb som butikkmedarbeider, men innerst inne drømmer jeg om å bli butikksjef Siden han var barn, har butikkansatte vært de store hverdagsheltene.
31.01.2023 «Jeg forstår ikke spørsmålet. Kan du prøve å skrive det på annen måte?» Carina Johansson Nyvoll Innlegg
24.01.2022 Kronikk: DNB er banken som vil sine kunder vel. Så hvorfor er mange kritiske til DNB? Sigmund Håland Kreditt
10.07.2021 Innlegg fra Loni (34): Hyperdigitaliseringen – «fremskritt» som setter oss flere steg tilbake? Loni Bjerkholt-Pedersen Innlegg
11.04.2021 Opp og frem: – Nå søker jeg jobb som butikkmedarbeider, men innerst inne drømmer jeg om å bli butikksjef Jobbsøker