20.02.2023 DN mener: Komplett krise En raus og inkluderende lederstil er ikke noe moderne arbeidsliv har funnet på for moro skyld.
20.12.2021 Trekker tilbake permitteringsvarsel Tross usikkerhet rundt betingelsene i lønnsstøtteordningen, valgte restaurantkjeden Lava Oslo mandag å trekke tilbake permitteringsvarsel for omtrent 50 ansatte. Det er stor usikkerhet i bransjen om hvordan reglene slår ut.
23.07.2021 Sliter etter restaurant-boom: – Vi har ikke nok ansatte Flere av landets mest eksklusive restauranter er fullbooket gjennom sommeren, men sliter med å finne nok ansatte.
16.08.2019 I 2014 visste «ingen» hva influensere var – nå omsetter bransjen for millioner United Influencers har økt omsetningen sin til 48 millioner kroner i 2018, men reklametopper advarer mot å erklære tv-flatene for forbigått.
18.03.2018 Google og Facebook kan få norsk skattesjokk Google og Facebook kan bli nødt til å betale over 150 millioner kroner i norsk digitalskatt om EUs nye regler vedtas denne uken og blir importert til Norge.
13.12.2017 Skeptisk til Facebooks skatteendring Facebook skal begynne å sluse skatteinntekter fra Irland til Norge. Men både politikere og medietopper er redd den norske stat fortsatt bare vil sitte igjen med smuler.
01.09.2017 – Hele min barndom og ungdomstid var preget av skam Maria Aas-Eng var seks eller syv år den natten hun hørte et forferdelig bråk i etasjen over. Det var da hun bestemte seg. Hun skulle gjøre karriere.
23.08.2017 Maria Aas-Eng (39) tar over Red-roret Byråkonsernet Red-gruppen omorganiserer og sentrerer mediedriften i det nye selskapet Red. Samtidig tar Maria Aas-Eng (39) over som konsernsjef.
30.05.2017 Til topps for andre gang på rad Mediebyrået Red Media Consulting forsvarte førsteplassen fra fjorårets Årets byrå. I reklamekategorien gikk Kitchen til topps for første gang.
18.04.2017 Tror på Youtube-dipp Internettannonsering fortsetter å vokse sterkt, men reklameskandalen til Youtube kan få effekt i reklamemarkedet, tror mediebyråtopp Maria Aas-Eng.
14.02.2017 Levende plakater ga reklameløft Annonsører flytter stadig flere reklamekroner fra printmedier til digitale flater. Men tradisjonelle kanaler som radio, tv og utendørsreklame fortsetter å vokse.
16.08.2019 I 2014 visste «ingen» hva influensere var – nå omsetter bransjen for millioner Markedsføring