02.04.2019 Jubel for Spellemann, men seertallene er halvert Mens siste utgave av Spellemannprisen ble en opptur for NRK, sliter flere prisutdelinger med seertall og forsvinner fra tv-skjermen.
02.03.2019 Nå kommer radioreklamen som vet hvem du er P4 samler data om hvilke sanger som får deg til å skifte kanal og hvor lenge du lyttet på reklamen før du slo av. Dataene skal brukes til å personalisere reklamen på podkast og nettradio.
29.10.2018 Nytt bunnivå for «Skavlan»: – Au da! «Skavlan» fortsetter å miste seere. Kun 253.000 seere fikk med seg fredagens program.
22.08.2017 Han skal bygge om TV 2 Sumo TV 2 har innsett at strømmetjenesten Sumo må skreddersy innhold til brukerne og treffe yngre enn de lineære tv-kanalene.
21.03.2017 Stort seerfall for storsatsing 63.000 seere forlot «Mandagsklubben» mellom premieren og andre sending.
26.01.2017 Seks ukers ventetid for tv-reklame Annonsører bør booke plass seks uker i forveien for å få på en god reklamekampanje på tv, råder mediebyråene. Da TV 2 fikk hele tv-kampanjen for Remas Æ-app, innførte kanalen venteliste.
31.01.2016 Dette er tv-kanalenes overlevelsesstrategi i møte med Youtube Norske tv-kanaler har valgt svært ulike strategier for å holde på Youtube-generasjonen.
11.01.2016 Het krangel om dårlige TV 2-tall TV 2s utenriksreporter Pål T. Jørgensen (64) mener TV 2-ledelsen og programdirektør Trond H. Kvernstrøm (49) kamuflerer dårlige resultater og behandler de ansatte som ignoranter.