16.04.2020 Dagspressens reklameinntekter stupte i mars – april blir trolig enda verre Til tross for et stort fall i reklameinntekter i mars, tror Mediebyråforeningen at det verste ligger foran oss.
10.04.2019 Reklameraset på tv fortsetter Investeringene i reklamemarkedet falt med 180 millioner kroner i første kvartal av 2019.
14.01.2019 Ekspertens reklamespådom: – Dette er siste året tv er størst Reklamemarkedet på tv har stupt de siste årene, men har klart å holde posisjonen som kongen på haugen. Nå er det snart over, tror Mediebyråforeningen.
21.10.2017 Mediebyråtopp Maria Aas Eng varsler skrell i tv-markedet – Vi er i en spesiell situasjon, med en reklamekanal med store, store, store utfordringer, sa Maria Aas-Eng (39) i mediebyrået Red under en debatt fredag.
21.08.2017 Omstridte byråer tar seg bedre betalt I et år som var preget av heftige diskusjoner om annonsørenes skepsis til mediebyråene, økte nettopp mediebyråene samlet både inntekter og resultat.
10.05.2017 Stoler ikke på mediebyråer Fem av ti annonsører er bekymret for at mediebyråer har manglende åpenhet om digitale inntekter. Feil å tolke det som mistillit, mener Mediebyråforeningen.